Szerinted mit jelent a FangaFanga?
Írd meg saját érzéseidet & gondolataidat a FangaFanga misztikus jelentése kapcsán!

A legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint például a cookie-k, amelyek tárolják az eszközinformációkat és/vagy hozzáférnek azokhoz. Ezen technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra, hogy ezen az oldalon olyan adatokat dolgozzunk fel, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmaradása vagy visszavonása hátrányosan befolyásolhat bizonyos funkciókat.
Comedy Central
2024 elején került képernyőre a Comedy Central új rajzfilmblokkja, az Illusztrált Társaság, amely régi klasszikusokat, mint a South Park, a Family Guy vagy az Archer vegyít friss és felfutó sorozatokkal.
Mi feleltünk a névért, a logóért, az egységes arculatért, a weboldalért, az interaktív játékokkal felturbózott online és offline kampányelemekért.
Hálás feladat volt: ki ne szeretne ilyen karakterekkel lógni? Belépés csak rajzolva! 🥸
Paramount Network
A Paramount Magyarország 10 éves születésnapi kampányának részeként gondoltunk egy merészet: felállítottuk az embereket a fotelből, és egy szabadtéri programot szervezünk nekik. 2024. március 4. és 28. között ingyenes, virtuális filmtúrává alakítottuk a fővárost.
Az aktivitás keretein belül bárki bármikor – a kihelyezett QR-kódokat beolvasva – felfedezhette a Budapesten forgatott Paramount-klasszikusok történetét. Például azokat a helyszíneket, ahol Arnold Schwarzenegger járt a Budai Várnegyedben, vagy épp Tom Cruise mutatkozott a Keleti pályaudvar környékén.
Közel 1 millióan nézték, ahogy Polgár Judit a dubaji világkiállításon távolról vezérelhető sakktáblákon a legismertebb sakk-influencerekkel, követőikkel és a játék rajongóival mérkőzött meg.
Egy szórakoztató, maradandó, értéket teremtő eseményt szerveztünk, ami méltó örökségünk lett a világkiállításon. Bemutattuk, hogy a sakk képes tömegeket megmozgatni.
A brand történetében a márkanév és a forgalmazott termékek neveinek megalkotásától kizárólagos ügynökségként vagyunk jelen.
A márka nemzetközi bevezető kampányát social media és PPC hirdetések mellett egyedi reklám- és imázsfilmmel támogattuk.
A launch óta nemzetközi kiállításokat is megjártunk.
Az induló bútorbrand ‘Hazai. Bútor. Szexi.’ kampányának célja a márkaismertség növelése és a fő értékek kommunikálása volt – főként egyedi reklámfilmünkkel.
Az online, offline és social media fókuszú kampányt kizárólagos ügynökségként bonyolítottuk le.
A szörfdeszkákat forgalmazó BOH felívelését a márkanév megszületésétől a teljes arculattervezésen át az online-offline launch kampány levezetéséig kizárólagos ügynökségként támogattuk.
Weboldaluk felállítása és social media marketingjük menedzsmentje mellett forgattunk nekik ütős reklámfilmet, készítettünk merch-öt, valamint influencerek (Nagy Benedek, H. András, Molnár Matyi) bevonásával
is népszerűsítettük / népszerűsítjük a brandet.
2020 nyarán néhány zenész úgy döntött, hogy fesztiválok híján maguknak szerveznek egy 2 napos kastélyházibulit. Felkértek minket, hogy forgassunk erről egy korlenyomatot. Ez lett a LaBoum – Kastélyházibuli, egy 26 perces dokumentumfilm, amelyből kiderül, hogyan dolgoznak össze a szervező zenekarok egy közös cél érdekében. Az HBO Max-nak is tetszett a filmünk világa, ezért felvették kínálatukba.
Ma már akár ott, akár YouTube-on átélhetjük ezt a fesztivált a kanapé kényelméből.
A 7. rész bemutatójának örömére Transformers színekbe öltözött a Paramount minden felülete. A nyereményjátékkal kombinált online, offline, social media, influencer és PR lábas kampányt (együttműködés a Red Lemon Mediaval) exkluzív premiervetítéssel zártuk.
A CSR jegyében kizárólag újrahasznosított alapanyagokból terveztetett szobrot pedig a magyarországi rendezvényt követően nemzetközi roadshowra indítottuk.
A kampány keretein belül a Street Kitchen csapat és néhány Comedy Clubos stand-upos bevonásával csempésztünk fűszert a rajongók ünnepi menüjébe.
Az online és offline hirdetéseken felül közreműködtünk PR-tevékenységben, valamint a tematikus landing page-en lebonyolítottunk egy nyereményjátékot
a limitált kiadású Comedy Kitchen receptkönyvért
– amely teljes körű kreatív elkészítése házon belül zajlott.